22 abr 2013

El blog de la Penya Setrill


PARLA EL PRESIDENT

En l'assemblea general de socis que es va portar a terme el dia 5 d'abril de 2013 vaig ser nomenat per unanimitat, president de la nostra Penya. Estic molt il•lusionat en aquest nou repte i és per a mi un orgull poder representar la nostra entitat.

Des d'aquest moment em poso a disposició de tots vosaltres per a tot allò que considereu oportú. Tots els suggeriments i les propostes que m'aporteu o aporteu a la junta, seran estudiades i valorades. De fet, espero comptar amb el vostre suport perquè la nostra Penya puga seguir caminant a bon ritme. Uns dels meus objectius són apropar, més si cap, la nostra penya, no només als socis i sòcies, sinó en general a Benicarló i donar total participació a dones i jóvens. I estic segur que amb l'ajuda de tots vosaltres ho aconseguiré.

Vull donar les gràcies a tots els companys i companyes que formen amb mi la nova junta per donar-me un il•lusionat sí de compromís i acompanyar-me amb ganes en aquesta tasca.

De tots nosaltres i vosaltres depén l'èxit de la Penya que no serà ni més ni menys que l'èxit de Benicarló. Endavant perquè el Setrill... val la penya!

Gràcies i gràcies per confiar amb mi, amics del Setrill.


José Luís Guzmán Grau